איך עושה משפחה? | פרק 11 | חזרה ללימודים ומצויינות יתר

 ב- 1.9 כל שנה הילדים שלנו חוזרים ללימודים בבית הספר.
הם מתרגשים וגם אנחנו, הם חוששים ואנחנו איתם, הם מקווים שהשנה תהיה אחרת, טובה יותר, ואנחנו מחזיקים אצבעות יחד איתם!
ועולות גם שאלות: *האם הילדים שלנו הם חלק ממערכת חינוך או מערכת השכלה?* *מה ההבדל בין גישה של השגיות לגישה של מצויינות?* ומה עדיף? האם כל האחריות להצלחת הילדים היא על כתפי בית הספר או שגם לנו ההורים יש תפקיד חשוב בתהליך?
ואיך, *איך מיישמים "חנוך לנער/ה על פי דרכו (או דרכה)" בבית כך שישפיע גם כשהילד נמצא מחוצה לו?*
אז אנחנו שאלנו וגם ענינו, ותיבלנו בכלים פרקטיים וחכמים ליישום בכל בית ואיחולים מהלב לשנה ממש מעולה לכל הורה ולכל ילד וילדה.
הקלטנו עבורכם *תוכנית סופר חשובה על מערכת היחסים שלנו ושל הילדים שלנו עם המקום שבו הילדים נמצאים הכי הרבה שעות משעות היום כמעט כל השנה – בית הספר שלהם ומערכת החינוך שהם חלק ממנה.*


תגובות